Müşteri memnuniyeti politikamızın temelini
“Sınırsız Müşteri Memnuniyeti” ve
“Müşteri Odaklılık” oluşturmaktadır. Bu doğrultuda hedefimiz; müşterilerimizden gelen her türlü görüş, istek ve öneriler doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirmek ve müşterilerimiz ile uzun soluklu sürekli iletişim kurmaktır.
Yapılan tüm çalışmalar; şeffaflık, erişilebilirlik, objektiflik, müşteri odaklılık, sürekli iyileştirme, hızlı ve etkin çözümler ve profesyonellik ilkeleri çerçevesinde ele alınmaktadır.
Şeffaflık ve erişilebilirlik ilkemiz ile; müşterilerimiz şikayet, talep ve isteklerini kolay ve anlaşılabilir bir şekilde 7 gün 24 saat açık olan “0 800 344 00 01 “Tüketici Hattımız” ve web sitemiz aracılığı ile kuruluşumuza ulaştırabilirler. Tüm iletişim kanallarımız değerli müşterilerimize her zaman açıktır.
Objektiflik ilkemiz ile; Kuruluşumuza gelen her türlü şikayet, talep ve istekler ön yargısız ve en doğru şekilde değerlendirilmektedir.
Müşteri odaklılık ilkemiz ile; Her zaman en iyisini, en kalitelisini ve en sağlıklısını hak eden müşterilerimize; etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunulmakta, ihtiyaçları karşılanmaktadır.
Sürekli iyileştirme ilkemiz ile; Müşteri memnuniyetinin kalıcı kılmak için, müşteri şartlarının karşılanıp karşılanmadığı ile ilgili olarak müşterinin değişen beklentileri ölçülmekte, değerlendirilmekte ve tüm çalışanlarımıza duyurulmaktadır, sunduğumuz tüm ürünlerle ilgili en küçük bir memnuniyetsizlik bile ciddiye alınarak iyileştirme faaliyetleri gerçekleştirilmektedir. Şikayet Yönetim sistemimizi sürekli iyileştirmek için gerekli kaynak ve eğitim ihtiyaçları sağlanmaktadır.
Hızlı ve etkin çözüm ilkemiz ile; Müşterilerimizin ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretilmekte ve sürekli yenilikler yapılmaktadır.
Profesyonellik ilkemiz ile; Müşterilerimizden gelen her türlü şikayet, talep ve istekler uzmanlarımız tarafından değerlendirilmekte ve en uygun çözümler bulunmaktadır.
Bizde Müşteri Memnuniyeti Esastır.
Dr. Sait KOCA
Genel Müdür